8 oktober 2011

Manga/Tv-spelsbutik!

Jag umgicks mycket med Anton idag som förövrigt bor i samma byggnad som jag, i lägenheten under min. 
På kvällskanten gick vi till en maga/tvspels-butik, ett mindre bibliotek representerade mangautbudet och i spelväg fanns det mycket spel som aldrig översatts till engelska, framförallt RPGer. 

Vi gick båda nöjda därifrån, han med ett "K-on" pspspel. typ som rockband eller guitar hero fast anpassad till en handhållen konsoll och baserat på den härliga musikanimen K-on; och jag med alla volymer (1-22) av mangan School Rumble på japanska. Jag kan knappt bärga mig tills det att jag lärt in lite basjapanska samt har en lexikonhanddator så jag kan läsa igenom dem! School Rumble animen är min favoritanime så jag verkligen förväntningar på mangan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar