26 november 2011

Massor av fina bilder!

Efter studier kommer mat. Jag, Anton och Sofia på Osho-restauranten.


Anton är så Metal-Viking på den här bilden! I Like.


Japanerna är inte särskilt duktiga på engelska.
I Japan har de tydligen flytande (liquid) te, konstigt eller hur? 


Igår skulle jag och Anton handla saker på en hushållsaffär, då uptäckte jag den här. Felaktig engelska är en vanlig syn här men felaktig svenska? wtf?


KICL där jag går är främst ett konstuniversitet så det finns oerhört mycket konst överallt. Ballongutställningen är ny för den här veckan. Ännu häftigare i verkligheten vill jag lova!


Den här roboten står i utställningshallen på universitetet, den lilla roboten motsvarar en människa ungefär.
Babisens ansiksuttryck har förändrats flera gånger, idag såg den ond ut, förra veckan såg den ut som världens sötaste bebis i ansiktet.


Min favoritpizza, pepperoni, Italiensk korv (god pikant smak), oliver och paprika.
Själv strör jag över lite torkad chili och sedan är den fullbordad!


Söt hund!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar